داستان یا مقاله

سلام عرض می کنم خدمت تمامی دوستان
لطفاْ نظرتون رو درباره این که من در این وبلاگ داستان بنویسم بیان کنید
داستان بنویسم یا نه اینکه همون مقاله ؟؟؟؟ لطفاْ نظرتون رو بنویسین
نظرات 1 + ارسال نظر
اسد شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:08 ب.ظ http://calbodakhtari.persianblog.com

سلام دوست عزيز. از لطفی که در حق من داريد ممنونم. شما هم وبلاگ خوبی داريد. با توجه به اينکه من هنوز آرشيو وبلاگ شما را نخوندم نميتونم بهتون بگم که چی بنويسيد.
در ضمن اگر ممکنه بيشتر توضيح بديد که منظورتون از تعبير خواب روح چيه؟ من بهرحال برای شما توضيحی مينويسم.
در ضمن فکر ميکنم شما آنچه که خودتان ميخواهيد، بنويسيد بقيه هم خواهند خواست که البته کسانی که مطالب را دوست دارند خواهند بود. و اين خيلی بهتره. اميدوارم موفق باشيد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد